layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Monday, May 23, 2011

Terima Kasih SEMUA!

Sejak meninggalkan sahabat semua…

Aku terasa mahu pergi menghilangkan diri…

Namun apabila melihat “muka buku” yg brprofile aku….

Hati tiba menjadi sayu!

Dengan pemergian MK secara tiba-tiba….

Perginya Kesher secara Drastik!

Kak Nia menyusul ikut jejak mereka…..

Dan Holic yang pergi tanpa sempat mengucapkan SELAMAT TINGGAL!

Subhanallah…

Betapa kuat ukuwah yang KAU bina dalam hati kami!

Keesokannya, aku pula pergi!

Meninggal kan Asma Wahida sendiri!

Bersama Sekadar mimpi di sisi!

Pemergian aku turut di serta tangisan manja dari para pengetuk pintu hati!

Si Anis Sakila…. Fatin Rosli…. Fiza Azul…. Finaz Sunset!

Betapa aku merasa hiba sehingga ke Semenyih masih mengalir air mata!

Keluarga turut menenangkan….

Namun hati semakin sayu!

Alhmdulillah… bila semakin lama semakin reda…

Tapi bila melihat kembali wajah sahabat ku semua!

Ya ALLAH…. Dugaan maha hebat!

Hati kembali sedih…

Ibarat luka berdarah kembali….

Ibarat bara di simbah petrol!

Aku kembali mengingati KENANGAN kita!

Apakah mampu untuk aku?

Menahan sebak ini sepanjang waktu?

SAHABAT!

Jangan di lupa kan diri ku!!!!

Aku SAYANG kamu!

4 comments:

AsMa WaHiDa said...

kalo b0leh tak nak sangat berpisah..huuhuhu..sayang sangat2 kat miza..M0ga ukhuwah yang terjalin kekal selamanya..Miss U ~

Holic said...

maaf miza.....

Hamizah Mohd Zahari said...

miza pn SAYANG kt asma... Amin! insyaALLAH.... miss u 2, 3, 4, 5

Hamizah Mohd Zahari said...

xpe la Holic... aq paham.... dun wory... aq ok.... :)

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....