layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Wednesday, May 11, 2011

i LOVE u!

Aku sudah jatuh cinta!

Dengan si dia teruna(alamak! Teruna lg ke?)

Yg 2 xsure!

Tp yg pnting, aku dh mula cinta kan dia!

Setiap masa aku terbayang wajah dia!

Susuk badannya yang tegap!

Suara macho dia yang sangat menawan!

Senyuman dia yang sangat hot!

Dan cara dia yang sangat cool!

Nama dia Vin Diesel!

Nama dia yag sebenar ialah Mark Sinclair Vincent.....

Nama Vin Diesel dapat dari perkataan Vin iaitu singkatan dari Vincent….

Diesel pulak dapat dari panggilan kawan2 sbb dia tak pernah kehabisan tenaga semasa berkerja sbgai bouncer dulu!

Tapi 2 dulu….

Skrg dia dh jadi actor dan pembikin filem yang terkenal!

Dia ni dh la pelakon…

Dia juga seorang penulis… pengarah…. Dan penerbit!(caya lah!!!)

Oh Vin Diesel…. Biarpun kau tak dapat baca entry aku ni……

Tapi aku tetap admire dengan kau!

I love u!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....