layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Wednesday, May 18, 2011

~I will miss U all~

Setiap detik aku sentiasa mengira waktu…

Esakan nafas kini semakin laju…

Tiba saat dan waktu yang di tunggu….

Akan berpisah selepas bersatu!

Aku di kesempatan ini ingin memohon sejuta kemaafan kepada semua!

Andai ada tersilap kata….

Andai ada salah bicara…..

Andai ada terasa hati….

Andai ada mungkiri janji….

Ikhas aku merasa angat bahagia dengan pengenalan kita bersama…

3 tahun masih belum cukup untuk menyelami hati budi masing-masing…..

Namun, aku sangat bersyukur kerana dikurniakan sahabat seperti kamu!

Biarpun ada selisih faham….

Biarpun ada bertegang urat……

Bagi aku itu semua lumrah!

SAHABAT!

Andai ada kesalahan aku….

Minta di maafkan….

Minta di halalkan….

Minta di lupakan…..

Buang yang keruh…..

Ambil yang jernih…….

Sedangkan lidah lagi tergigit!

Apa pula dalam perSAHABATAN!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....