layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Sunday, May 8, 2011

Aku Bukan PENGEMIS CINTA!!!

....Bila kita sayangkan seseorang….

…..Hati ni rasa terlalu sayu….

…….Tapi bila kita tahu orang yang kita sayang xsayang kan kita…..

….Kita akan jadi lebih sayu…..

….Segala apa yang kita korbankan seperti tiada apa-apa erti…..

!….Aku bukan PENGEMIS CINTA…!

……Tapi……..

….Aku cuma mahu CINTA…..

….Aku bukan PANDAI BERKATA-KATA….

…….Tapi……..

……Aku cuma mahu BERBICARA……

!!!…KERNA AKU SANGAT PERLUKAN MU I SAAT INI…..!!!

……Namun, aku tidak ada dalam hati mu….

…..Tiada rasa hati berbunga….

….Kerana apa yang ada cuma luka lara!

!….Izinkan aku tahu apa perasaan mu SAYANG…!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....