layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Friday, May 20, 2011

Apa guna MASTER kalu hati BUSUK!!!!

Hari last kat kolej….

Sebelum hari ni(iaitu semalam lah)

-dah la wt presentation lama giler…..

-menyeksa student2 lak 2…..

-dah student dapat jawab, dia tak puas aty lak…..

Thumb up!

5 jam presentation untuk 7 org student!!!!

Leh dapat award “ Malaysia Book of Record, presentation paling lama”!

Esok selepas semalam (kira hari ni la)

-nmpak sangat nk pekena student……

-dgn ayat “ bukan nak pekena tapi nk Tanya soalan yang patut”

-persoalannya: kenapa tak tanya kat student yang lain jugak…..

Clap your hand!

Memang hipokrit!!

Apa lah salah student? Ptt korg bg semangat dan begi pujian atas usaha student ni… biarpun d hantar dgn ilmu 0 (zero) ke tempat posting….. tapi student mampu buat sebuah sistem yang boleh running biarpun takde lecture yang ajar!!!!!

So…. Sekian sahaja….

Dari hati yang cukup ikhlas…..

Aku bangga biarpun sistem aku tak sehebat mana kerana aku tak tido untuk mnyiapkannya!

Dan takde orang penah ajar aku biarpun aku belajar dengan Master yang terpelajar!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....