layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Wednesday, June 8, 2011

Raja Naik Pangkat???

Bila raja menjadi MAHARAJA!

Kelainan segala aksi…

Perangai dan telatah!

Giler kentang!

Bila JOZAN dengan sempoinya!

Mail lambung vs Mak Jemah AF…

SEPAH datang dengan merapunya!

Bomoh Giler! Plus Hantu giler! Sampai aku pn naik GILER!!!

Giliran JAMBU dengan perangai gila nya!

Nora Danish 2! Cancel CENDOL…

Aduh!

Boleh pecah perut aku!

Aku tak kira….

Cmne pn… aku nak salah sorg dari depa ni menang!

Coz aku minat giler dengan depa!

Love smue!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....