layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Monday, January 10, 2011

'WANITA INSPIRASIKU 2010'

"Wanita Inspirasiku 2010" ialah contest anjuran "Gadis&Wanita". Keterangan lanjut bolehla rujuk terus di [sini]. Hadiah menarik menanti, hanya perlu menulis coretan hati ;)

...................................................

Mama… Ibu… Mak… Mummy…. Umi… & banyak lagi pnggilan-panggilan khas utk ibu tercinta… ibu ni ialah insan yang telah melahirkan kita… aku panggil dia MAMA….

Mama aku… namanya HABSAH BT MASJO… apabila berkahwin dengan abah maka, di kurniakan 3 orang puteri… kak long.. aku dan adik...

MAMA!!!

Wanita yang bnyk mmberi inspirasi kepada aku…

Sabar dalam kelembutan!

Maaf dalam kemarahan!

Halus dalam prinsip!

Sopan dalam ketegasan!

MAMA

perkahwinan yang dibina bersama abah menwujudkan sebuah keluarga yg harmonis…

sangat bijak mengatur stategi dalam MENDIDIK anak-anak…

sangat bijak dalam membahagikan masa BERSAMA keluarga…

sangat diplomatik dalam MENGURUSKAN anak-anak…..

sangat menyerlah dalam memberi PERHATIAN kepada anak-anak…

sangat sabar dengan KARENAH anak-anak

Mamaku HEBAT!!

Ø mama tidak pernah MENGELUH..

Ø mama tidak pernah BOSAN

Ø mama tidak pernah PILIH KASIH

kini aku telah meningkat dewasa… akan ku sentiasa mendoakan mama.. akan ku sentiasa membahagiakan mama… akan ku sentiasa menjaga mama

-AKU SAYANG MAMA-

..................................................

2 insan yg special telah di tag iaitu:

1. THROUGH MY WINDOW

2. CERITA KEDAI KOPI BERSAMA WAHIDA

thanks to eYrA sbb die yg rajin bebenar tag sy!

So, lets see WANITA INSPIRASI 2010 utk sahabat-sahabat sy yg lain pulak....

Chayok!!

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....