layout





text COOL


Click here for Myspace Layouts

Cerita Tentang Saya

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Setiap apa yg brlaku adalah kenyataan... Setiap kenyataan itu adalah satu REALITI.... Dan REALITI itu kadangkala sukar nak ditelan.... (renung renungkan dan selamat beramal).....

Monday, January 17, 2011

Kenapa Jadi Macam ni?

Bak kata orang:

Hormati orang lain kalau nk kita dihormati…..

This is the story…

Memang kami tahu kami pelajar

Kami sedar kami ni sapa

Kami tahu tempat kami di mana

Tak payah la nk malukan orang!!

Awak semua ada ilmu

SAYA TAHU

Awak semua ada kelayakan

SAYA TAHU

Awak semua dah berbakti kepada kami

SAYA TAHU

Awak semua yang ‘pegang’ masa depan kami

SAYA TAHU

Saya hormat awak semua!

Saya hormat sangat!

Tapi jangan la wt kami mcm ni…

Apa salah kami?

Kami Cuma pertahankan HAK kami!

ITU JE….

Kepada sesiapa yang terkena

Jangan terasa hati,

Biarlah orang nk wat pep on..

Kita ni siapa je kan??

Kami TERIMA

*semua ini adalah luahan perasaan yang terpendam. Takde kne mngena dgn yg hidup @ yg sudah mnggal dunia.

:)

No comments:

...just be Me....

...just be Me....
...That is me....